De 5 van juni

Tijd voor een vaste rubriek: de 5. Aan het eind van elke maand de vijf nummers die ik die maand veel heb geluisterd tijdens het werk. Op Spotify is de playlist te vinden, ik zal ‘m elke maand aanvullen. Luister ‘m hier.

Anderson .Paak – Am I Wrong (ft. ScHoolboy Q)

Het hele album (Malibu), begin van dit jaar uitgekomen, luister ik veel. Soulvolle hiphop. Dit is mijn favoriet.

Todd Terje & The Olsens – Do You Wanna Bump

Todd Terje maakte altijd al veel edits van disconummers uit de jaren ’70 en ’80. Nu heeft hij een EP met covers van vergeten discohits, zoals deze bewerking van Boney M.’s Do You Wanna Bump.

Electric Light Orchestra – Evil Woman

Gehoord bij Stage FOUR op Best Kept Secret. Wordt er nog steeds vrolijk van.

Kakkmaddafakka – Someone New (Roosevelt Remix)

Een van de laatste nummers van DJ Supermarkt op Best Kept Secret, bekend van zijn Too Slow to Disco project. Een fijne remix van Roosevelt uit 2013.

Wild Nothing – TV Queen

Zijn vorige album luisterde ik heel veel. Op Best Kept Secret gaf hij een goed optreden, en vond ik vooral dit nummer mooi. Van zijn nieuwe album Life of Pause.

Geef een reactie

