De 5 (4)

In deze vierde aflevering van de 5 weer de vijf meest beluisterde nummers op werk. Luister ze anders in deze Spotify-playlist!

Sef – Ze Zeggen

Van het album In Kleur (2015, goede producties!) komt dit nummer.

Glass Animals – Life Itself

Onbekend voor mij op Best Kept Secret, maar nu luister ik het heel veel. Een beetje Yeasayer of Alt-J. Het onlangs uitgekomen album is erg goed (How To Be a Human Being); dit is de openingstrack.

Gold Panda – You

Eindelijk echt Gold Panda gaan luisteren. Dit is het mooie openingsnummer van het debuutalbum Lucky Shiner uit 2010.

Frank Ocean – Pyramids

Ik loop achter wat betreft Frank Ocean. Zijn tweede album is net uit, ik ben net begonnen aan z’n eerste channel ORANGE (een moderne klassieker volgens velen). Lekker (en lang) nummer. Alleen op Spotify.

Mozes and the Firstborn – Power Ranger

Het is het eerste nummer wat ik van deze Nederlandse band hoorde en zet ik eigenlijk best wel vaak op. Het nummer is helaas ook niet te luisteren op YouTube, wel op Spotify.

 

Geef een reactie

