De 5 (7)

Op de laatste dag van het jaar nog vijf nummers van de maand december die ik veel gedraaid heb. Elke maand post ik de 5, en zo ontstaat een steeds langer wordende playlist. Bekijk ‘m op Spotify.

Solange – Junie

Het album van Solange, A Seat at the Table, scoort overal hoog in de ‘lijstjes van 2016’. Hier mijn favoriete nummer.

Mozes & The Firstborn – Land of a 1000 Dreams

De Eindhovense band Mozes & The Firstborn stonden al eerder in mijn lijstje. Nu ik heb hele album heb gehoord, komt de opener van de plaat erbij. Alleen op Spotify te luisteren.

Carly Rae Jepsen – Run Away With Me

Inderdaad, die zangeres van die grote hit. Haar album E•MO•TION uit 2015 is mede geproduceerd door allemaal smaakmakers (onder andere Dev Hynes en bandleden uit Vampire Weekend) en staat vol hits, zoals deze.

De Staat – Make It All, Leave the Call

De winnaar van de Song van het Jaar verkiezing, georganiseerd door VPRO’s 3voor12, is dit nummer van De Staat uit Nijmegen.

Super Furry Animals – Bing Bong

Ter afsluiting van het jaar deze hit van de band uit Wales, gezongen in het Welsh. Gehoord in de laatste aflevering van het nieuwe Cold Feet seizoen.

Geef een reactie

